Následující článek obsahuje několik tipů a triků jak zapracovat ceníky správně pro import do systému cenikyinternetu.cz a H3.0.
Název webu uvádějte bez www. , tedy například krasnekvetiny.cz. Pokud máte ruze.krasnekvetiny.cz, uveďte jako název webu “Krasnekvetiny.cz” a sekci “Růže”
Direct Mailing zadávejte pod patřičný web a sekci Email (nebo Mail) jako formát, do rozměrů uveďte jeho maximální délku nebo rozměr. Cenu můžete uvést jako například 0,60 Kč za 1 impresi nebo přepočtenou na CPT (tedy 600,- Kč za 1 000 impresí)
Pokud máte sloučené weby typu Jeleni a Veverky, uveďte je do Názvu webu jako “Jeleni + Veverky” a ne jako web “jeleni” a sekci “Jeleni + Veverky”
rozměry formátu vyplňujte opravdu všude, i pokud se jedná o text – i text má své rozměry v maximální délce znaků. Pokud nemá, uveďte i tuto informaci do ceníků
ujistěte se, že napravo nemáte prázdné sloupce a pod ceníkem nemáte prázdné řádky (reskeptive buňky co vypadají jako prázdné ale nejsou)
ujistěte se, že v ceníku nepoužíváte vzorečky a že máte čísla i ceny jako čísla bez měny a bez mezery oddělující tisíce
Pokud máte balíčky/packy tématicky zaměřené, pojmenujte je dle webů které obsahují (například “Muzisobe, Superauta, Holkyklukum”) nebo dle Prodejce (“Supermedia muži pack”). Nikdy nepoužívejte pojmenování typu ”Muži pack”.
[…] Tipy pro tvorbu ceníku […]