Vzhledem k dynamickému rozmachu širších možností prodeje a charaktersitik reklamních pozic jsme se rozhodli rozšířit standard ceníku cenikyinternetu.cz o několik nových, nepovinných sloupců. Těmi jsou:
buying_model – toto je asi nejzásadnější sloupec a obsahuje jaký nákupní model daná ceníková pozice využívá. Sloupec buying_model může obsahovat následující textové hodnoty:
fixed_position – označuje pozici, která je prodávána bez garance zobrazení, povětšinou na časové období. Může nabývat hodnot 1 nebo 0
non_ac – označuje, zda se z pozice neposkytuje agenturní sleva. Pokud je hodnota 1, pak se z pozice neposkytuje agenturní sleva
Agenturní sloupce
Tyto sloupce povětšinou využívají agentury
private_position – označení soukromé pozice agentur, povětšinou nezávislé na tom co se děje s ostatními ceníky, v H3.0 jsou barevně odlišeny
non_fee – označuje, zda se na cenu pozice neaplikuje fee. Pokud je hodnota 1, tak se na pozici neaplikuje standardní fee
Přinášíme i několik příkladů a toho jak mají být zadány v ceníku:
a) pozice stojí 500 000,- Kč, je na týden, garance zobrazení je 1 200 000 impresí. Tato pozice bude v ceníku zadána jako:
buy_unit_days=7
price_units_number=1200000
price = 500000
buying_unit=Cost Per Period
fixed_position=0
b) pozice stojí 80 000,- Kč, je na týden, bez garance zobrazení. Tato pozice bude v ceníku zadána jako:
buy_unit_days=7
price_units_number=1
price = 80000
buying_unit=Cost Per Period
fixed_position=1
c) pozice má CPT 500,- Kč
buy_unit_days=7
price_units_number=1000
price = 500
buying_unit=CPT
fixed_position=0
Vzorový soubor ceníku: novy_vzor_importu_H30_2013-08