• Kategorie reklamních formátů pro H3.0

     

    Reklamní pozice pro plánovací systém online reklamních kampaní H3.0 jsou pro lepší přehlednost a práci s ceníky kategorizovány. Kategorie pozic nejsou striktně definovány, nicméně žádná kreativita se nedoporučuje – nemá smysl.

    Kategorizační strom byl zpracováván ve spolupráci s agenturami seskupení OMG a GroupM.

    Kategorie se uvádějí v importovatelném ceníku ve sloupci „position_category

    Doporučené kategorie reklamních formátů pro H3.0 jsou následující:

     

    Hypertext – textové odkazy nebo jejich kombinace s malými obrázky
    Banner standard – standardní bannery umístěné v layoutu webu
    Banner nestandard – nestandardní formáty bannerového typu, v layoutu webu (například kombinace Leader Boardu a Skyscraperu, U formáty, …)
    Overlayer – bannery překrývající část obsahu webu – iLayery, Overlayery, …
    Sponzoring/partnerstvi – partnerstí či sponzoring projektu
    PR clanek – komerční článek umístěný ve stylu obsahu webu
    E-mail – komerční e-mail nebo reklama v newsletteru
    SMS/MMS – komerční zprávy na mobil
    Zapis do katalogu – registrace či zápis v katalogu či jiném seznamu
    Soutez – komerční soutěž
    Videospot – videoreklama umístěná v souvislosti s videoobsahem – pre-, post-, mid- roll
    Videobanner – banner obsahující video
    Video kombinovany format – formát obsahující video i jiné interaktivní či obsahové prvky
    Teletext – reklama v TV teletextu
    Aplikace na soc. siti
    Mobilní reklama – reklama cílená na mobilní zařízení
    Reklama v mobilních aplikacích – reklama zobrazená v mobilních aplikacích
    Bluetooth – reklama založená na technologii bluetooth
    Post – propagovaný příspěvek na sociálních sítích, povětšinou kombinace textu a obrázku s přidanými sociálními funkcemi

One Responseso far.

  1. […] position_category – kategorie reklamního formátu dle standardu kategorizace reklamních formátů cenikyinternetu.cz / cennikyinternetu.sk […]

Napsat komentář